7 клас Творчий урок «Квест-ХІМІЯ
Комар М.Я. Зборівська ЗОШ І-ІІІ ст №1.
Мета - Зацікавити учнів до
вивчення предмета.
Завдання: розкрити роль хімії в житті людини, навчити учнів користуватися ПС, почати
формування понять про хімічні явища, дати поняття «хімія - це цікава наука».
Учні перетворюються на героїв, які повинні пройти за запланованим маршрутом, прагнучи виконати доручення керівника. Отримавши позитивний результат, школярі оцінюють кожного учасника своєї команди за 12-тибальною шкалою.
Організаційний момент
Учні діляться на 2 команди. На столах вказані завдання, які їм необхідно виконати. Команди поетапно добираються до своєї мети.
Перший етап
Дається опис елемента.
Учні вгадують елемент, потім переходять на стіл № 2.
ПРИКЛАД
Ò 1 команда
Цей елемент у людей у стародавньому світі завжди мав особливе значення. У міфах і легендах, став найпоширенішим металом, незмінним супутником богів. Найчастіше у стародавніх людей асоціювався з багатством, владою і силою. Міфи розповідають про численні символічні предмети, зроблені з нього. Характерно, що у багатьох стародавніх народів Землі, він завжди порівнювався із Сонцем.(Золото)
Ò 2 команда У багатьох народів ...цінувалося як метал, який захищає від демонів. Так, наприклад, римські жреці для захисту від зловісних варварських народів на кордонах держави закопували ...статуї. Зробленим зі ... кулям приписувалася сила вбивати вампірів та вовкулаків. (Срібло )
Другий етап
На столі розташовані листи з цифрами. Щоб дізнатися який взяти аркуш, школярі дивляться на номер заряду вгаданого елемента. На звороті правильно вгаданого листа є підказка. Вона вказує на місце, де необхідно знайти заховану річ.
ПРИКЛАД
Ò 1.Команда
Ваш предмет знаходиться в самому темному місці кабінету
Ò 2.Команда
Ваш предмет знаходиться в найбільш вузькому місці кабінету хімії (прохід між вікном і партою вчителя)
Третій етап
Герої в кабінеті хімії за вказівкою знаходять закриту пробірку, в якій знаходиться завдання. Кожній команді необхідно розгадати кросворд, за яким учасники дізнаються свою речовину. Після того всі команди визначають реактиви. На столі № 3 вони знаходять їх. По інструкції , яка знаходяться на столі, виконують експеримент спільно з учителем.
ПРИКЛАД
«Виверження вулкана»
У тигель насипати суміш цинкового та сірчаного порошку (2 чаcтини Zn і 1 частина S). Тигель підігріти над полум'я. Відбудеться бурхлива реакція з виділенням великої кількості тепла.
Завершення
Школярі дають «зворотній зв'язок» вчителю. Тобто говорять свої враження та побажання. Далі кожний учасник починає аналізувати свою роботу в команді впродовж всієї гри і оцінює себе за 12-ти бальною шкалою.
Немає коментарів:
Дописати коментар