З досвіду роботи Троцюк Н.В.
Я, як вчитель хімії, працюю згідно індивідуального плану, який попередньо складала на період карантину.
Дистанційна робота з учнями 7-11 класів
проходить на онлайн-платформі Google Classroom(Google Docs, Google Drive і
Gmail), а також для підтримки та
контролю створені групи учнів по класах у соціальній мережі Viber. Відповідно до теми уроку підбираю відеоматеріал,
короткі ролики, фільми-екранізації, презентації, відеодосліди, даю посилання на
онлайн уроки, використовуючи освітні канали Youtube. Завдання розміщую не лише
в Classroom, а і на сайті школи. Під час своєї роботи часто використовую вже готові тестові завдання з сайту «На урок», розробляю свої диференційовані
завдання і тести, використовуючи платформу Google Форми. Для пояснення деяких тем запрошую учнів до
відеозустрічі в Googl Meet.
Систематично проводжу онлайн
консультації для учениці, яка планує здавати ЗНО з хімії, працюю через Viber, Googl
Meet та в телефонному режимі.
За період карантину дистанційно
підвищила кваліфікацію під час вебінарів: «Дистанційне
навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотнього звʼязку»; «Проектна діяльність в освітньому процесі. З
чого розпочати»; «Медіаграмотність для освітян»; «Створення онлайнового освітнього середовища
під час карантинних заходів», отримала сертифікати та набула таких
компетентностей: інноваційність, інформаційно-комунікаційні, цифрові та інші.
Троцюк
Н.В., вчитель хімії Великодедеркальської ЗОШ І-ІІІ ст.
Немає коментарів:
Дописати коментар