Засідання онлайн проблемної групи вчителів хімії
Відповідно до плану роботи інституту 22 квітня 2020 року відбулось засідання онлайн проблемної групи вчителів хімії області "Особливості, форми та методи роботи в умовах карантину" на платформі Viber у спільноті "Проблемна група вч. хімії".
З завданнями проблемної групи на 2020 рік та завданнями роботи в умовах карантину учасників познайомила Мартинюк Лідія Олександрівна, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів інституту.
Про супровід учня в умовах дистанційного навчання розповіла Бончик Неля Петрівна, вчитель хімії Шумської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Як організувати дистанційне навчання хімії в умовах карантину поділилась досвідом Охман Галина Ярославівна, вчитель хімії Збаразької ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Клапків Оксана Михайлівна, вчитель хімії Дарахівської ЗОШ І-ІІІ ст., розповіла про організацію дистанційного навчання в умовах сільської школи.
Про ефективність навчання хімії на платформі "e - School" Машталір Наталя Романівна, вчитель хімії Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ст.
Як організувати дистанційне навчання на найпростіших онлайн-сервісах-тема виступу Садовської Тетяни Ярославівни, вчителя хімії Чортківської ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Як вчителю організувати проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався дистанційно, запропонували Стеців Галина Андріївна, вчитель-методист Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №28,Тарас Наталія Іванівна, вчитель-методист Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №22.
Членами проблемної групи були вироблені рекомендації для вчителів:
- під час проведення дистанційного навчання вчителям матеріал викладати таким чином, щоб не переобтяжувати учня;
- опрацьовувати мінімальний обсяг матеріалу та завдань з максимальним ефектом, цілісністю, підтримувати мотивацію учня;
- не практикувати низьких оцінок;
- матеріал подавати блоками на певний період, із вказаними конкретними строками його виконання, так краще підтримувати зворотній зв'язок, учні тоді раціональніше розподіляють свій час, відповідальніші і наполегливіші;
- сприяти мотивації учнів мати бажання працювати - при наявності сучасних технологій та ресурсів учні мають змогу в більшій чи меншій мірі оволодіти матеріалом, ключовим моментом є їхня мотивація та бажання цього;
- елементи дистанційного навчання повинні бути присутні у навчальному процесі постійно, це полегшить вивчення матеріалу учнями, які були відсутні на уроці, або тими, які не все зрозуміли з першого разу,
- введення елементів дистанційного навчання сформує навички самостійної роботи.
Більш детально ознайомитись з досвідом роботи членів проблемної групи вчителів хімії можна далі у блозі Мартинюк Л.О. "Для вчителів хімії.
Лідія МАРТИНЮК, методист відділу
методики навчальних предметів та професійного
розвитку педагогів ТОКІППО
Відповідно до плану роботи інституту 22 квітня 2020 року відбулось засідання онлайн проблемної групи вчителів хімії області "Особливості, форми та методи роботи в умовах карантину" на платформі Viber у спільноті "Проблемна група вч. хімії".
З завданнями проблемної групи на 2020 рік та завданнями роботи в умовах карантину учасників познайомила Мартинюк Лідія Олександрівна, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів інституту.
Про супровід учня в умовах дистанційного навчання розповіла Бончик Неля Петрівна, вчитель хімії Шумської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Як організувати дистанційне навчання хімії в умовах карантину поділилась досвідом Охман Галина Ярославівна, вчитель хімії Збаразької ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Клапків Оксана Михайлівна, вчитель хімії Дарахівської ЗОШ І-ІІІ ст., розповіла про організацію дистанційного навчання в умовах сільської школи.
Про ефективність навчання хімії на платформі "e - School" Машталір Наталя Романівна, вчитель хімії Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ст.
Як організувати дистанційне навчання на найпростіших онлайн-сервісах-тема виступу Садовської Тетяни Ярославівни, вчителя хімії Чортківської ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Як вчителю організувати проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався дистанційно, запропонували Стеців Галина Андріївна, вчитель-методист Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №28,Тарас Наталія Іванівна, вчитель-методист Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №22.
Членами проблемної групи були вироблені рекомендації для вчителів:
- під час проведення дистанційного навчання вчителям матеріал викладати таким чином, щоб не переобтяжувати учня;
- опрацьовувати мінімальний обсяг матеріалу та завдань з максимальним ефектом, цілісністю, підтримувати мотивацію учня;
- не практикувати низьких оцінок;
- матеріал подавати блоками на певний період, із вказаними конкретними строками його виконання, так краще підтримувати зворотній зв'язок, учні тоді раціональніше розподіляють свій час, відповідальніші і наполегливіші;
- сприяти мотивації учнів мати бажання працювати - при наявності сучасних технологій та ресурсів учні мають змогу в більшій чи меншій мірі оволодіти матеріалом, ключовим моментом є їхня мотивація та бажання цього;
- елементи дистанційного навчання повинні бути присутні у навчальному процесі постійно, це полегшить вивчення матеріалу учнями, які були відсутні на уроці, або тими, які не все зрозуміли з першого разу,
- введення елементів дистанційного навчання сформує навички самостійної роботи.
Більш детально ознайомитись з досвідом роботи членів проблемної групи вчителів хімії можна далі у блозі Мартинюк Л.О. "Для вчителів хімії.
Лідія МАРТИНЮК, методист відділу
методики навчальних предметів та професійного
розвитку педагогів ТОКІППО
Немає коментарів:
Дописати коментар