понеділок, 27 квітня 2020 р.

Бончик Н.П. Супровід учня в умовах дистанційного навчання


 Бончик Неля Петрівна, вчитель хімії Шумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
 Супровід учня в умовах дистанційного навчання.
Нова українська школа вимагає нових підходів, одним з яких на сьогодні є дистанційне навчання. На даному етапі, поки не створена єдина Всеукраїнська онлайн-платформа, дистанційне навчання  не є класичним  в повному розумінні цього слова, а  швидше як рятувальний круг в умовах карантину.
 Ситуацію бачу  з  двох ракурсів: як вчитель хімії та як мама  учениці. Ось тому намагаюсь дотримуватись таких підходів:
·                   Не переобтяжувати учня - мінімальний обсяг матеріалу та завдань  з максимальним  ефектом, цілісністю.
·                   Підтримувати мотивацію учня! Обережніше з поганими для учня оцінками!
·                   Матеріали подавати блоками на певний період, із вказаними конкретними строками його виконання. Так краще підтримувати зворотній зв’язок, учні тоді раціональніше розподіляють свій час, відповідальніші і наполегливіші.
 В наших умовах – всі ресурси хороші.
·                   Телеуроки - співпадають теми чи ні, а таки підмога і для учня, і для вчителя, так як предмет хімія є  специфічним для « дистанційки».  Дещо діти закріплять, про щось дізнаються вперше.
·                   На  офіційному сайті нашої школи є перелік тем для кожного класу з усіх предметів, де до кожної  теми вказані  номери параграфів і завдань, а також вказані  інтернет-джерела .  Нічого поганого і  в користуванні підручником не бачу, бо від нього таки відштовхуємося.
·                    На платформі  Zoom  є можливість вияснити організаційні питання та надати міні-консультації.
·                   Основна робота, яка найбільше підходить на даному етапі для учасників   освітнього процесу нашої школи (з великою кількістю учнів у кожному класі), здійснюється у Viber - спільноті для кожного  окремого класу.
Ми зробили  посилання на Дарахівську ЗОШ, де наша колега, Клапків О.М.,  вдало систематизувала і «оживила»  цікавими матеріалами з гіперпосиланнями( вміло підібрані презентації,  відеодосліди, інструкції до практичних робіт, теоретичні  пояснення, завдання  та ін.).  За цими посиланнями  учні від 7 до 11 класу мають змогу проходити онлайн-тести: вони посильні, доступні, наявні   до кожної підтеми, кількість спроб не є обмеженою.  Діти надсилають «скріни» автоматично виставлених  оцінок із задоволенням, результати досить високі. Матеріал таким чином закріплюється, вивчається. Є й такі учні, які на зв’язок майже не виходять. В подальшому, через продовження карантину, а то і без нього, будемо пробувати і інші ресурси, оскільки реалії освіти цього вимагатимуть.

Немає коментарів:

Дописати коментар