Бончик Неля Петрівна,
вчитель хімії Шумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
Супровід учня в умовах дистанційного навчання.
Нова українська школа вимагає нових підходів, одним з
яких на сьогодні є дистанційне навчання. На даному етапі, поки не створена
єдина Всеукраїнська онлайн-платформа, дистанційне навчання не є класичним в повному розумінні цього слова, а швидше як рятувальний круг в умовах
карантину.
Ситуацію бачу з двох
ракурсів: як вчитель хімії та як мама учениці. Ось тому намагаюсь дотримуватись
таких підходів:
·
Не переобтяжувати учня - мінімальний обсяг матеріалу та завдань з максимальним ефектом, цілісністю.
·
Підтримувати мотивацію учня! Обережніше з поганими для
учня оцінками!
·
Матеріали подавати блоками на певний період, із вказаними
конкретними строками його виконання. Так краще підтримувати зворотній зв’язок, учні
тоді раціональніше розподіляють свій час, відповідальніші і наполегливіші.
В наших умовах –
всі ресурси хороші.
·
Телеуроки - співпадають теми чи ні, а таки підмога і для
учня, і для вчителя, так як предмет хімія є
специфічним для « дистанційки».
Дещо діти закріплять, про щось дізнаються вперше.
·
На офіційному
сайті нашої школи є перелік тем для кожного класу з усіх предметів, де до
кожної теми вказані номери параграфів і завдань, а також вказані інтернет-джерела . Нічого поганого і в користуванні підручником не бачу, бо від
нього таки відштовхуємося.
·
На платформі Zoom є можливість вияснити організаційні
питання та надати міні-консультації.
·
Основна робота, яка найбільше підходить на даному етапі
для учасників освітнього процесу нашої школи (з великою
кількістю учнів у кожному класі), здійснюється у Viber - спільноті для кожного окремого класу.
Ми зробили
посилання на Дарахівську ЗОШ, де наша колега, Клапків О.М., вдало систематизувала і «оживила» цікавими матеріалами з гіперпосиланнями(
вміло підібрані презентації,
відеодосліди, інструкції до практичних робіт, теоретичні пояснення, завдання та ін.).
За цими посиланнями учні від 7 до
11 класу мають змогу проходити онлайн-тести: вони посильні, доступні, наявні до кожної підтеми, кількість спроб не є
обмеженою. Діти надсилають «скріни»
автоматично виставлених оцінок із
задоволенням, результати досить високі. Матеріал таким чином закріплюється,
вивчається. Є й такі учні, які на зв’язок майже не виходять. В подальшому,
через продовження карантину, а то і без нього, будемо пробувати і інші ресурси,
оскільки реалії освіти цього вимагатимуть.
Немає коментарів:
Дописати коментар